بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
تاریخ شروع وبلاگمتاریخ شروع وبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

باران

31 ماهه شدی نفس مامان

1394/6/5 3:06
نویسنده : مامان فاطمه
539 بازدید
اشتراک گذاری

باران دختر عزیزم...مهربانم...

وقتی که مرا در آغوش میگیری و بوسه ای را مهمان صورتم میکنی

وقتی با آن لبهای زیبایت شروع به حرف زدن میکنی

وقتی می آیی وبا دستان کوچکت تصمیم میگیری که در کارها همراهیم کنی

وقتی بی صبرانه منتظر آمدن عشق اولم هستم میبینم که دختر نازم یک قدم از من جلوتر است

وقتی که مرا صدا میزنی و میخواهی تا در بازی کودکانه ات حضور داشته باشم

وقتی با حرفای شیرینت از بزرگ شدنت سخن میگویی

وقتی در کنار همسرم میبینیم که چگونه دل میبری با حرفهایت

و......

انگار تمام حس های قشنگ دنیا را به من هدیه داده ای،

این یعنی عشق ، یعنی زندگی

تمام زندگیم دوستت دارم

31 ماهگیت مبارک گلم

 

 

چندتا از عکسها و لحظات زیبای دیدار دوستان گلم هست که با عکسای امروز ...که حتما میذارم

 

 

پسندها (12)

نظرات (10)

همراه رایانه
5 شهریور 94 9:00
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان ریحانه
5 شهریور 94 10:16
31 ماهگی باران نازم مباااااااااااااارک فاطمه جون چه احساس قشنگی چه متن زیبایی بوووووووس به روی ماه باران جون
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون ریحانه جونم فدات عزیزم نازنین جون رو ببوس
آیدا
5 شهریور 94 11:10
31 ماهگیت مبارک باران جان
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
*مهدیس*
5 شهریور 94 13:51
چ رمانتیک بود ایشالله همیشه توی خانواده ی سه نفرتون شادی باشه ....بارانو ببوس سلامم بش برسون عاشقشم .اونجا که بودیم از پاپوش من خوشش میومد شاید چون سفید بود...دیدم یواشکی من رف قایمش کرد من زیر نظرش داشتم نگاش میکردم با یه تلاشی پشت تلویزیون میخواست قایم کنه که کلی باحال بود کارش....بعد که اومد تو اتاق چند دیقه بعدش گفتم باران کفش من نیس ندیدی کجاس؟ سریع گف هاپو خورده هه هه هه خیلی بانمک بود کارش دلم میخواس بخورمش مهم گرفتم بوسش کردم خودش یکم بعد اورد داد بهم باز حیف ک سایزش نبود وگرنه میدادم بهش
مامان فاطمه
پاسخ
فدات عزیزم...آره تازگیا میگه هاپو بیا مامانو بخور..............از محبت زیادشهها
مامان صفا
5 شهریور 94 20:56
سلام فاطمه جون خوبی خانومی؟باران خانم گل چطوره؟31 ماهگی خوشگل خانم مبارک.خانومی کم پیدا شدین دیگه به ما سر نمیزنین.دلمون واستون تنگ شده
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خوبی صفا جون ممنون گلم...خوبیم خدایش اومدم وبت و عکسای دلسا جونو وکه با دوستات بیرون رفتینو دیدم دخترت خیلی ناز شده ولی نتونستم نظر بذارم.....فدات گلم
♥ مه آ سا ♥
5 شهریور 94 23:16
♥ بـــــــــــــاران جــــــــــــــونم ♥ حتی آوردن اسم باران جون و فاطمه جون آرامش بخشه باران جــــــــــــــونم اول از همه 31 ماهگیتو تبریک میگم عسل من میدونی اون قدر دوستت دارم که حد نداره فاطمه جـــــــــــــــــــونم شما هم که جای خود داری عزیزم خیلی دوستت دارم باران جونم ایشاالله چند روز دیگه میای پیشمون و دوباره اون لپای خوشگلتو بوس میکنم عزیز دلم منتظرتم که بیای عزیزم وقتی اون چهره ی نازتو میبینم آرامش میگیرم عــــــاشق حرف زدناتم که این قدر باران جونم شیرین زبونی , باران جون خیلی دوستت دارم وقتی بزرگ شدی با دستای خوشگلت وبلاگتو نوشتی و همه ی این نظراتو میخونی ، درکم میکنی که چه قدر دوستت دارم عزیزم متن خیلی قشنگی بود فاطمه جون 20 تا 23 مرداد 94 بهترین روزای زندگیم بود که در کنار بهترین دوستم سپری شد ، ساعاتی شیرین و به یاد ماندی ؛ بارانم عزیزم خیلی دوستت دارم هر روز تا فیلماتو نبینم آرامش نمیگیرم چون توی این مدت این قدر بهت علاقه مند شدم که حد نداره اگه صدای نازتو یه رو از پشت تلفن نشنوسم برام سخته باران جــــــــــــــــونم آرزو دارم که همیشه شــاد باشی این آرزوی قلبیم هستش که از ته دلم برات آرزو میکنم باران جون قدر روزای کودکی تو بدون چون وقتی بزرگ شدی میفهمی دنیا اون قدر بده که نمیتونم بگم باران جــــــــــــونم بازم 31 ماهگیت رو بهت تبریک میگم ♥ باران جونم خیلی دوستت دارم شما تنها دختری هستی که این قدر دوستش دارم و فقط باران جون خودمو عشقه ♥ بزودی بازم همو میبینیم باران جــــــــــــــــــونم♥ ♥ دوستت دارم بیشتر از همه ♥
مامان فاطمه
پاسخ
مه آسا جونم خودم فدات گلم ...ممنون بابت نظر بلند و زیبات من وباران هم هر روز فیلمای تولدتو میبینیم وحتی شعرهایی که خونده شده بود.. شده آهنگی که همیشه تو خونه میخونیمعاشق منه....دوست داره منو من منتظرم که بازم همو ببینیم... فدای چشمای نازت مه آسا جونم
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 12:37
♥ مه آ سا ♥
6 شهریور 94 13:21
خخخخخخ فاطمه جونم عجب آهنگیو گفتی
مامان مبینا
7 شهریور 94 1:23
ماهگردت مبااااااااااااااااااااااارک عزیز خاله ایشالله جشن 100سالگیت عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم مبینا جونم خوبه ...بوسش کن
مامان زهره
10 شهریور 94 9:53
31 ماهگیت مبارک گلم امیدوارم جشن150 سالگی رو تو این وبلاگت به ثبت برسونی دوستت دارم خوشگلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران می باشد