بارانباران، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 42 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن مامان وبابایکی شدن مامان وبابا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
تاریخ شروع وبلاگمتاریخ شروع وبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

باران

مهمونی خونه مهدیس جون ومه آسا جونم

1394/6/31 17:38
نویسنده : مامان فاطمه
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...قراره چهارشنبه94/7/1بعدازظهر حرکت کنیم به سمت ساری ....یه 5ساعتی تو راهیم... تا جمعه هستیم

نتونستیم تا عید بمونیم و همو نبینیم . خونه مهدیس جون ومه آسا جون میریم و مزاحم میشیم

خانواده خیلی خوب وخونگرمی هستن ....

البته اواخر مرداد برنامه ریخته بودیم که بریم ساری ولی کلی کار داشتیم قرار بود که کنسل بشه رفتنمون که اصلا نتونستیم بمونیم تا مدتی بعد ....کارا رو با برنامه جلو بردیم و خدا بخواد همو میبینیم

باران جونم هم از امروز میگه منم میام پیش مه آسا...

عکسا رو بعدتو همین پست میزارمبای بایبای بای

پسندها (17)

نظرات (23)

*مهدیس*
1 مهر 94 19:40
خیلی خوشحالم عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
منم همینطور
مامان زهره
1 مهر 94 22:20
فاطمه جون سلام اومدی ساری قرار بزار حتما ببینمت دوست دارم از نزدیک شما وباران جون رو ببینم یادت نره فاطمه جون
مامان فاطمه
پاسخ
سلام زهره جون مهربونم...زمان ما خیلی کم بود و هم اینکه پیامتو دیر خوندم..اگه یه شماره تماسی میدادی میتونستم خودم هم خیلی دوست داشتم ببینمت ...دفعه بعد برنامه ریزی میکنم و همو میبینیم فدای مهربونیات
تک دختر مامانش(kosar)
3 مهر 94 13:47
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم منم همینطور
مامان دلنیا
4 مهر 94 18:00
عزیزم خوش بگذره سفر به سلامت منم با افتخار شما رو لینک کردم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
♡مامان عاشق♡
5 مهر 94 16:41
سلام امیدوارم خوش بگذره
مامان فاطمه
پاسخ
سلام ...ممنون خوش گذشت
مامان ریحانه
6 مهر 94 11:52
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عید هم اگه خدا بخواد میریم اصفهان ...یهو دیدی سر از کاشان در اوردیم
خواهری
6 مهر 94 14:47
چقدر نازه عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ریحانه
12 مهر 94 13:58
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم ممنون از احوالپرسیت دوست گلم باران نازم خوبه فدای محبتت عزیزم راستی فاطمه جون رمز پستات عوض شده می خواستم این نظرو در آخرین پست بذارم هر چی رمز قبلیو زدم باز نکرد
مامان فاطمه
پاسخ
سلام دوست خوبم خوبیم ...فدات عزیزم آره...پستهای آخری رو تغییر دادم میام وبت و رمزو بهت میدم
مامان صفا
14 مهر 94 23:26
سلام عزیزم ببخشید این روزا سرم خیلی شلوغ که نتونستم به دوست گلم سر بزنم شرمنده.فاطمه جون رمز پست بالایی رو بهم بده ممنون
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم اگه جواب نمیدادی نگرانت میشدم اومدم پیشت و رمزو واست فرستادم
آیدا
16 مهر 94 17:16
رمز؟
مامان زهره
17 مهر 94 22:38
سلام فاطمه جون رمز عوض شده گلم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم برات فرستادم
نیکـ❤ـتا
19 مهر 94 16:00
سلام خاله جونم مرسی که بهم سر زدید
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم...
نیکـ❤ـتا
19 مهر 94 16:00
اگـر مایل بودید رمز مطالـبتون رو به من بدید
مامان فاطمه
پاسخ
حتما عزیزم
نیکـ❤ـتا
19 مهر 94 16:01
بــــــــــــاران): جـونــم دوستـدارم
مامان فاطمه
پاسخ
ما هم دوستت داریم
مامان
19 مهر 94 19:39
سلاام عزیزم ، خدا دختر نازتو حفظ کنه ماشالله بهش ممنون که پیشمون اومدی
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم.... خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنید
مامانی
20 مهر 94 10:11
سلام رمز برای دو پست بعدی لطفا آخه بخش نظرات اون پستها هم قابل مشاهده نیست
مامان فاطمه
پاسخ
سلام ...رمز رو فرستادم...
نیکـ❤ـتا
24 مهر 94 15:55
ممنون که در این مـدّت نبودم تنهـام نذاشتین
مامان فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان دوقلوها
25 مهر 94 16:04
سلام مامانی ممنون که به ما سر زدید تمام پست ها رمز داره که مامانی
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خوبین آره رمزداره پستهاش... رمز رو براتون میفرستم منتظر نظراتتون هستم
مامان زهرا
26 مهر 94 12:23
سلام گلم خوبی ؟ باران عزیزم خوبه ؟؟ عزیزم ب من رمز ندادی
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خوبم باران هم یکم بیحاله میفرستم رمز رو
محجوب بانو
26 مهر 94 17:13
سلام عزیزم خیلی ممنون که پیشمون اومدی مهربون، خیلی خوشحالم کردی ایام پربرکت محرم رو بهتون تسلیت میگمبرای ما هم دعــــــــــــــــــا کنید انشالله خدای مهربون همیشه عزیزاتون رو براتون حفظ کنه شرمنده هرکاری کردم نشد نظر رو بذارم توی پست محرم راستی به ما رمز میدین؟ اگه قابل دونستین توی خصوصی بهم بدین
پارمیس
27 مهر 94 14:47
سلام عزیز دلم مرسی از حضورت تو وبلاگم رمز و خصوصی فرستادم براتون
مامان فاطمه
پاسخ
سلام خانمی...بابت رمز هم ممنون
پارمیس
27 مهر 94 23:08
عزیزم منم شمارو لینک کردم امیدوارم دوستهای خوبی برای هم بمونیم ...بابت رمز هم ممنون
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خانمی....بازم ممنون از اعتمادت بابت رمز منم امیدوارم دوستایه خوبی باشیم
★ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ★
30 مهر 94 16:18
سلام عزیز دلم چه دختر نازی داری هزار ماشالله مرسی که به ما سرزدی محبت کردی من شمارو لینک کردم گلم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام...ممنون آرنیکا جون شما خیلی ناز و خوشگله منم شما رو لینک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران می باشد